If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Както знаете свалях кутия да сменям съединител, покрай това и разни други работи та ето малко снимки със цени(на дребно)
Съединител - 429 лв, Накладки - 109 лв, Глоба за превишена скорост от 26 км - 100 лв, Колата на снимката е толкова красива, че може направо да си я закачиш като картина - Безценно...
Съединител - 429 лв, Накладки - 109 лв, Глоба за превишена скорост от 26 км - 100 лв, Колата на снимката е толкова красива, че може направо да си я закачиш като картина - Безценно...
Мерси приятелю и ти имаш принос за някои детайли, дето няма да го забравя Първи впечатления - с новото масло скоростите влизат една идея по-лесно, а съединителят зацепва по-плавно. Педала на спирачката леко се втвърди сигурно заради това, че смених и спирачната течност Покрай цялата дандания си боядисах и дисковете с черен мат там където оригинално са боядисани с някаква сива лющеща се боя. Не знам дали сте забелязали, много е грозно - вече няма да ми боде очите
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Мерси приятелю и ти имаш принос за някои детайли, дето няма да го забравя Първи впечатления - с новото масло скоростите влизат една идея по-лесно, а съединителят зацепва по-плавно. Педала на спирачката леко се втвърди сигурно заради това, че смених и спирачната течност Покрай цялата дандания си боядисах и дисковете с черен мат там където оригинално са боядисани с някаква сива лющеща се боя. Не знам дали сте забелязали, много е грозно - вече няма да ми боде очите
А бе и маслото за скоростите много не си го улучил, но е важно, че колата е на крака.
Лагера помпа в комплект със съединителя ли е?Или не си го сменял?Ако цената е с помпата ми се вижда доста добра.
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
А бе и маслото за скоростите много не си го улучил, но е важно, че колата е на крака.
Маслото е точно каквото го дават по аутодата, пък ако си мислиш, че зъбите в кутията на Алфа са някакви бутикови или, че само Тутела могат да им забъркат масла на тия култови машини си в голяма грешка. Маслото е върха на сладоледа. При мен идват доста Алфи, които са виждали Тутели и Селении само из форума на снимка
пп Да не говорим, че пише Alfa Romeo на тубата хаха абе много ме кефите
Няма как цената да е с помпата Мишо,та само тя струва толкова
Знам че е така ма на ли сме в страната на неограничените възможности. Знам че помпата колкото и здрава да изглежда при смяна на съединител се сменя защото е въпрос на време да протече с новия съединител.
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Знам че е така ма на ли сме в страната на неограничените възможности. Знам че помпата колкото и здрава да изглежда при смяна на съединител се сменя защото е въпрос на време да протече с новия съединител.
Така е колега, всеки си преценя, то и маховика е хубаво да си смениш, горе долу на твоята кола 3000лв ще заформиш с целия ремонт. Няма лошо - имаш даваш, аз съм си направил съединителя за 10 пъти по-малко пари, понеже не съм с "неограничени възможности" пък като протече ще си запретна ръкавчетата и ще си я оправя, какво да се правиАко трябва да ходя по сервизите сигурно щях да си сменя и помпата, но при мен е по-различно и така съм преценил. "Въпрос на време" е много разтегливо понятие миналата година на Мондеото си му смених 14г лагер-помпа, питай ме защо - и аз не знам, просто ми се видя сравнително евтина.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Така е колега, всеки си преценя, то и маховика е хубаво да си смениш, горе долу на твоята кола 3000лв ще заформиш с целия ремонт. Няма лошо - имаш даваш, аз съм си направил съединителя за 10 пъти по-малко пари, понеже не съм с "неограничени възможности" пък като протече ще си запретна ръкавчетата и ще си я оправя, какво да се правиАко трябва да ходя по сервизите сигурно щях да си сменя и помпата, но при мен е по-различно и така съм преценил. "Въпрос на време" е много разтегливо понятие миналата година на Мондеото си му смених 14г лагер-помпа, питай ме защо - и аз не знам, просто ми се видя сравнително евтина.
Маховика не е задължително.Не ме разбирай неправилно.Аз си патих на едно Фордче така изкара около 6000-7000 км със старата помпа.Просто ако си го правиш сам ти излиза сметката но както аз ползвам сервиз ми излиза по скъпо.Такъв тип помпи са си скъпички независимо за каква кола е от 200 лв нагоре.Една смяна със сваляне на скорости и тя е от 120-130 лв нагоре и като смениш някой друг семеринг или маншон малко масълце и пак отиваш на над 200 лв.
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Маслото е точно каквото го дават по аутодата, пък ако си мислиш, че зъбите в кутията на Алфа са някакви бутикови или, че само Тутела могат да им забъркат масла на тия култови машини си в голяма грешка. Маслото е върха на сладоледа. При мен идват доста Алфи, които са виждали Тутели и Селении само из форума на снимка
пп Да не говорим, че пише Alfa Romeo на тубата хаха абе много ме кефите
Абсолютно. Fuchs няма грешка! Не само,че не са бутикови зъбите, тая GM-ска кутия е чудо на чудесата...
На 2.4-ките бяха променили спецификациите,даже. Слагаш по-малко количество масло и заработва по-добре F40 кутията.
Само тоя Havoline,аз бих го сменил, пак с нещо от рода на Fuchs,принципно...
Mercedes ML 63 AMG 07'
159 TI 2.4JTDm SW 09'
156 2.0 20V Turbo
VW Phaeton 3.0 TDI 09'
sigpic
Да ти кажа ако правеха 75W85 и в скоростната кутия щях да сложа Техасо, за съжаление е сравнително рядък продукт. Във Вентура гараж могат да кажат как е Техасо-то - става ли, не става ли Този рейсър долу е бат ви Нено
Attached Files
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Да ти кажа ако правеха 75W85 и в скоростната кутия щях да сложа Техасо, за съжаление е сравнително рядък продукт. Във Вентура гараж могат да кажат как е Техасо-то - става ли, не става ли Този рейсър долу е бат ви Нено
На тоя Норд, и от варела горело да му сипеш се тая
А сега сериозно, Фукса за мен е едно от водещите масла, по-добро от италианските бози.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Маслото е точно каквото го дават по аутодата, пък ако си мислиш, че зъбите в кутията на Алфа са някакви бутикови или, че само Тутела могат да им забъркат масла на тия култови машини си в голяма грешка. Маслото е върха на сладоледа. При мен идват доста Алфи, които са виждали Тутели и Селении само из форума на снимка
пп Да не говорим, че пише Alfa Romeo на тубата хаха абе много ме кефите
Не ме интересува какво пише в Аутодатата, а какво трябва да е. Зъбите може и да не са бутикови, ама синхронизаторите може и бутикови да дойдат.
Comment